18. Ilyenkor mindig úgy értem hozzá, mintha most látnám utoljára
- Edward és Bella, a fiú szobájában: Faith Hill & Tim McGraw - Let's Make Love, Life house-You and Me
- Edward nem tudja hol lehet már Bella: I Wanna Be With You - Mandy Moore, ENRIQUE IGLESIAS Just wanna be with you


16. Én pedig… semmi vagyok… egy szörnyeteg
- Edward elmeséli a múltját: Paloma Faith - Do You Want the Truth or Something Beautiful
- Edward a visszaemlékezéseiben: Three days Grace - Animal i have become
- Edward megtalálja az anyját: Dead By April - Losing You

11. Nem érdekelt, hogy meg akar ölni
- A réten: The Pierces - Three Wishes, Nickelback Feat. Carlos Santana - Why Don't You and I

9. Hagytam, hogy történjen, aminek történnie kell.
- Edward kedvenc száma, és mobiljának csengőhangja: Linkin Park - Papercut

8. Minél több időt Bellával tölteni, és választ kapni a kérdéseimre…
- Chester See - God Damn You're Beautiful

7. Felsejlett bennem a remény. Majd hátranéztem, és megláttam a kék Volvo-t.
- Bella eltávolodik Edward-tól: Linkin Park - Pushing me away
- Edward úton Port Angeles-be: Katie Melua - On the road again

- Bella megjelenik a sikátorban: Dead By April - My Saviour

5. egy aranyszemű angyalt pillantottam meg fejem felett, amint karjába fogva repül velem az ismeretlenbe…
- Edward egyedül a házban és zenét hallgat: Linkin Park- By Myself Lyrics
- A Cápa című film betétdala (Álomjelenet): Jaws Soundtrack-01 Main Titles (Theme from Jaws)
- Edward rohan az erdőben: Three Days - On My Own

** Ha nem jó valamelyik link, kérlek jelezd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése