Reagálás


Sziasztok,
Egyrészt tudom, hogy régen volt új fejezet, amiért elnézést kérek. Szeretném leírni, hogy miért frissítek ilyen ritkán!
Főiskolás vagyok, másodéves, és ebben a szemeszterben 17 tantárgyam van, ami azt jelenti, hogy hétfőtől péntekig reggel 8-tól este 7-ig gyakolatilag iskolában vagyok. Mindegyik tárgy fontos, és nem csinálhatom azt, mint tavaly, hogy nem járok be. Mivel nekem fontos az iskola, ezért kénytelen voltam preferenciasorrendet állítani. A maradék szabadidőmet, ami kb néhány órára tehető hetente muszáj beosztanom a család, barátok egyéb hobbik és efoglaltságok között, és bár imádok írni, de jelen pillanatban ennek a történetnek az írása áll az utolsó helyen.
DE!
Nem hagyom abba!
Tudom, hogy ez így rossz nektek és nehezen tudjátok megérteni ezt, mint ahogy 1rajongó is írta. Mivel gyakorlatilag kb naponta fél órát töltök gépnél, ezért nem mindig jutok el a blogig. Akik rendszeresen olvasnak, tudják, hogy MINDIG válaszolok a kommentekre. most, hogy van cset, azt is igyekszem követni.

Lesz új rész, mégpedig holnap. Látjátok, maradék szabadidőmben is tudok arra áldozni, ami fontos. ennek viszont azaz ára, hogy ilyen ritkán tudok új résszel előrukkolni.
A másik lehetőség: írok rövid fejezeteket, igénytelen, rossz fogalmazással, elcsépelt, unalmas cselekménnyel... ezt szeretnétek? mert akkor feltehetek hetente is új részt.
Én nem ezt szeretném. Én szeretnék átgondolt, kidolgozott, hosszú fejezeteket. Ehhez pedig idő kell. És mivel időm az nagyon kevés van az írásra a rengeteg tanulnivaló mellett, ezért várni kell rá. Mint most is, így hónapot...

Tudom, hogy ezért olvasókat fogok veszíteni, de ha marad egy ember is, aki olvassa a történetemet, és tényleg nem kell több csak egyetlen egy, addig én kitartok és írni fogom a végéig!

Mégegyszer: nem hagyom abba! Írom, minden csöppnyi időmben, mikor nem kell mást csinálnom, ami fontosabb!
Remélem marad legalább egy ember aki olvas!
Akik kitartanak, és akik kommentelnek köszönöm!

7 megjegyzés:

  1. 1.én akk is maradok az olvasód ha már senki más(amit nem hiszek,mivel imádjuk a töridet),ja és
    1rajongóra ne is hallgass
    2.megértem h sokat kell tanulni,tom milyen ha az embernek nincs ideje semmire
    3.ha nem gond inkább maradnék a majdnem 1 hónapos frissnél,ha az igényes,izgi stb stb
    köszike
    pussza

    VálaszTörlés
  2. Bunny!
    Én is olvasód maradok (mint eddig is), szóval minimum ketten leszünk Orsiival, amíg be nem fejezed! És én is teljesen megértem, hogy sokat kell tanulnod, nekem is alig van időm, pedig még csak gimis vagyok...
    Szerintem is inkább legyenek ritkábban frissek, de azok igényesek, és szépen kidolgozottak. Hidd el, nagyon szeretjük, amit csinálsz, és éppen azért, mert ilyen jó színvonalon írsz, érdemes kivárni akár az egy hónapokat is! Remélem 1rajongó megjegyzése nem kedvtelenít el, sajnos ilyenek vannak és lesznek is, de mi melletted vagyunk!
    Pussz: Inka
    u.i.:Bocsi, hogy ilyen személyes lett, csak gondoltam jó, ha tudod.

    VálaszTörlés
  3. hát hárman biztos maradunk. az elejétől fogva olvaslak, tudom, hogy régen sem szoktál(tudtál) minden héten frisselni, viszont amit és ahogy írsz, az megéri a várakozást. mi kitartunk és várunk mindig, és nagyon-nagyon örülök az új résznek.

    VálaszTörlés
  4. Bunny!Én nagyon örülök h nem hagyod abba!Többet ne ilyeszges minket! :D Már valami komolyabb okra is gondoltam,h azért nem jelentkezel!
    Én ugyan nem járok egyetemre,de még tanulok,ezért megtudom érteni h sokat tanulsz és az a fonstos.
    Ha pedig a ritka frissítésért hosszú,izgalmas,tartalmas fejezetekkel kárpótolsz minket,ahogy eddig is,akkor TERMÉSZETESEN megbocsájtunk! :D
    Van benned tehetség az íráshoz!Folytasd, mert ha vki ilyen jól tud írni mint TE, akkor azt nem szabad veszni hagyni.Még akkor se, ha kevés ideje van írni.
    A rajongóid pedig nem pártolnak el, mert te mindig megtalálod majd a módját h vissza térjenek hozzád!

    VálaszTörlés
  5. Bunny!

    Én biztosa maradok továbbra is hű olvasód. Hogy mások mit mondanak, azzal ne törődj. Persze, hogy a tanulás, a jövőd az első, nem a blog írása.
    Teljesen megértem, hogy nincs időd folyton a gép előtt ülni. Még csak gimis vok, de nekem sincs sok időm.
    Örülök, hogy nem hagyod abba az írást!
    Ezentúl is türelemmel várom a fejezeteket, és ha néhányan morgolódnak is, ne törődj velük. Mi többiek itt maradunk.

    Pussz

    Gitka

    VálaszTörlés
  6. Bunny! Én is maradok, ne aggódj! megértelek, puszi:Alice23

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Én is maradok az olvasód. Írsz amikor tudsz. Megértem hogy iskolába jársz és van életed az íráson kívül is. Tehát ha egy hónapot kell várni egy fejezetre, akkor várok egy hónapot.
    Pusz
    Pupi

    VálaszTörlés