...


Kedves Blog-látogatók!

Két hónap telt el azóta, hogy utoljára friss epizóddal jöttem. Azóta nagyon sok minden történt, és történni fog. Hogy miért nem írtam meg a várva várt következő részt?
Elkezdtem. Kb. az ötödik A4-es oldalnál tartok, de nem tudtam befejezni. Az ok kettős. Egyrészt az ihlettelenség olyannyira maga alá temetett, hogy a legnagyobb erőlködés ellenére sem tudtam kihozni magamból a következő mondatot. Ez a legfőbb ok. A másik természetesen az, hogy a nyár második fele sok mindent tartogatott és nagyon keveset voltam otthon.
Tudnotok kell, hogy rettenetesen sajnálom és azt is tudnotok kell, hogy mindezek ellenére nem hagyom abba ennek a történetnek az írását. Írni fogom addig, míg be nem fejezem.
Mikor? kérdezitek biztosan.
Sajnos soká.
Egy hét múlva külföldre utazom, hogy ott folytassam a tanulmányaimat egy szemeszter erejéig. Karácsonyra jövök legközelebb haza, de utána még vagy egy hónapig kint leszek. Nem hinném, hogy odakint lesz időm és lehetőségem írni a történetet. De ha mégis, akkor természetesen próbálkozni fogok.
Jelenleg én magam sem tudom, hogyan fog alakulni a cselekmény szála. Talán a külföldi tanulmányút segíteni fog felfrissíteni az öhlettáramat, és akkor újult erővel fogom folytatni, ezt megígérhetem.
Mégegyszer: nagyonnagyonagyon sajnálom, hogy a nyáron nem került fel sok-sok új rész. Én magam azt terveztem, hogy heti egyet fogok megírni, de sajnos az alapos munka nem tette ezt lehetővé.
Nem kérlek titeket arra, hogy maradjatok az olvasóim és várjatok meg januárig. Nem kérhetem, az önzőség lenne. De én akkor is itt leszek februárban és írni fogok nektek.

Köszönettel,
Bunny

1 megjegyzés:

  1. Bár nem kéred, én biztosan megvárom majd a történet folytatását. :)
    Kint fogsz tanulni? Ez nagyon jó lehetőség, gratulálok hozzá. Egy nagy kalappal hozzá! :D
    Puß
    Gitka

    VálaszTörlés