Kérés


Az új rész vasárnap kerül fel, addig egy kis ízelítőt és infókat olvashattok a 23. részről a jobb oldali menüsáv 'Következő rész' pontjánál.

Elvileg van 52 követőm, gyakorlatilag nem tudom, hányan vannak, akik olvassák a részeket. Éppen ezért szeretnék minden kedves Olvasót megkérni, hogy írjanak egy rövidke véleményt az új részről. Biztos van néhány olyan emberke is, aki olvassa, de nem véleményezi. Fejlődni viszont így nem tudok. Amatőr író vagyok, a fogalmazásom itt-ott összefüggéstelen, akadozó, esetleg értelmetlen, talán a mondatok egymásba fűzése is néha logikátlan.

Viszont ezeket én nem veszem észre, hiszen önmagammal szemben nem tudok olyan kritikus lenni, legalábbis nem írás terén. A külső szemlélők jobban átlátják a dolgokat, mint én. Szóval, ezért örülnék minden egyes véleménynek, legyen az jó vagy rossz.

Akik szoktak kommentelni, azoknak nagyon köszönöm. Eddig szinte mindig jó kritikákat kaptam, ami nagyon inspiráló és nagyon örülök nekik. Esetleg kiemelhettek egy-egy részt, mondatot, hogy ott mi nem tetszik vagy különösen tetszik. :) :)

Mivel hosszú ideig nem voltam, ezért nem várom el, hogy írjatok véleményt, az nem lenne fair, ez csak egy kérés, mert mindig is érdekeltek a visszajelzések!

Ja és még valami: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ez a dizi már nagyon uncsi... úgyhogy jövő héten új dizájnt is készítek a blognak!!! :):)
köszönettel,
Bunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése